Povestea cheii

Amica mea X, s-a îndrăgostit de o persoană. Îndrăgostită până-n cele mai adânci fibre ale ființei ei. Numai că n-a recunoscut nimic.Totul sub tăcerea faptelor.Pentru că, faptele trădează. Am întrebat-o: „De ce i- ai lăsat cheia casei?” „Cheile” mă corectează ea.”Mă rog, tot un fier sunt” m-am corectat răspunzând. Ea zâmbind atunci, adăugă: „Poate că acele fiare cum le numeşti tu, au o anumită valoare simbol şi nu numai…” „Ce vrei să spui? Vreuna e  de la seif?!” -glumesc eu cu oarecare malițiozitate. „NU CHIAR, dar… pe aproape”şi începe să le descrie: „…2 chei ale uşii casei  unde facem amor, o cheie de la ….., cheia de la apartamentul lui mama şi cartela  ei Interfon, brelocul de argint vechi de peste 100 ani de la cesul Longines al  bunicului. Şi da,  sunt crazy. Acest fişic de chei simbolizează încrederea, iubirea, ele sunt inima mea”. Am amuțit privind  la ea.

 Da. E o nebună, îndrăgostită…

Lasă un răspuns

