De ce?

 

M-am ascuns  sub ego, odată cu el am pus o masca socială. Ar trebui să realizăm că

ne-am născut aici pentru  Fericirea de a trăi pentru satisfacția de a culege Frumosul.

Am venit aici sa mângâiem…Să mângâiem  poate florile și să ne bucurăm cu mirosul lor.

Am venit să ne trăim experiențele personale. Am împodobit cu ele coroana sufletului meu.  Merită să le trăim. Chiar și când ți-e frică. De fapt frica nu există. E doar produsul gândurilor deformate.  E bine să te agăți  bine de haina lui Dumnezeu când simți că te lasă puterile. Și să stai acolo nemișcat, respirând Siguranța și Încrederea !

Am venit să invățăm că TE IUBESC face ca Universul să răsune în acordurile armonioase a milioane de instrumente și compoziții.

Am venit aici pășind timid, nesigur, pe un teren alunecos și necunoscut.

Am venit aici și  am plâns cum au facut majoritatea copiilor. Probabil că din cauza  uimirii de ceea ce mi se întâmplă. La fel mă simt și acum.

Am venit aici printr-un miracol, ca apoi să-l trăiesc zi de zi. Iar în zilele de restriște să-mi amintesc că minunile nu au pierit, că ar trebuie să-mi  agăț în suflet Speranța.

 

Am venit aici să exprim Frumosul în toate formele lui.

Am venit aici să-mi amintesc că sunt Creativitate, Emoție, Sensibilitate și mai ales Iubire.

Am venit aici să spun că Puterea vine din Iubire. Prin urmare, suntem Puternici!

Am venit aici să spun că purtat pe aripile gândului  vei vedea cele mai înalte culmi.

Și din nou… Am venit să-ți spun că TE IUBESC.Și mi-e de ajuns.

Lasă un răspuns

