Tic tac, anii trec, ne schimbă, ne schimbă
Încet încep să nu mai recunosc omul din oglindă
Tic tac, atâtea amintiri se adună
Și m-am trezit bătrân, dar jur c-am adormit tânăr

Cât de clar îmi amintesc
Cât de mult visam să cresc
Acum, nu, mulțumesc
Vreau să mai copilăresc

Măcar o zi, tic tac
Cât de multe s-au schimbat
Și puștanul de altă dată acum a devenit bărbat

Dar anii trec la fel de rapid, orcinea-i fi.
Până mai ieri, toți prietenii mei parcă erau copii
Ne țineam doar de prostii aproape în fiecare zi,
Azi îmi râde sufletul că-i văd cu proprii lor copii.

Alții bagă muncă zi și noapte, rate, mii de probleme în spate,
Banii n-ajung 7 din 7, încep să apară firele albe,
Primele riduri, tic tac, inimă ce iubești
Dulce copilărie, astăzi unde ești?

Tic tac, anii trec, ne schimbă
Încet încep să nu mai recunosc omul din oglindă,
Tic tac, atâtea amintiri se adună
Și m-am trezit bătrân, dar jur c-am adormit tânăr.

Cineva să oprească ceasul, să bată pasul pe loc
Că trec cei mai frumoși ani și nu se mai întorc,
Am o vârstă acum, încerc să fiu fericit
Că povestea nimănui n-are repeat, ți-o promit.

Dar mi-e dor de zilele în care habar n-aveam,
Nu înțelegeam că viața bate filmul în fiecare an,
Dar mi-e dor de zilele în care eram neînfricat
Credeam c-o să salvez într-o zi lumea, mascat.

Dar cine credea că timpul trece, tic tac, tic tac,
C-am adormit copil naiv și m-am trezit bărbat.
Cică m-am maturizat, acum pot să înțeleg ce simt,
Că am visele contra cost și drumul vieții contra timp.

Tic tac, anii trec ne schimbă.
Încet încep să nu mai recunosc omul din oglindă,
Tic tac, atâtea amintiri se adună
Și m-am trezit bătrân, dar jur c-am adormit tânăr

 

 

Lasă un răspuns

