În decursul vieții, întâlnim persoane noi…nimic întâmplâtor

                                                        

Daca v-as spune ca ne-am ales singuri destinul cu mult inainte de a ne naste …ce mi-ati raspunde?
Daca v-as atentiona asupra faptului ca viata pe care o avem zi de zi, oamenii care fac parte din ea, ca bucuriile si necazurile ei au fost alese tot de catre noi, inainte de a rasari pe aceasta lume…ce mi-ati spune?


Daca nu m-ati contrazice, probabil mi-ati cere sa argumentez mai bine!


Reformuland, M-AM ALES inainte de toate…PE MINE!
De dinainte de a ma naste!
AM ALES singura defectele si aptitudinile cu care sa vin acesta viata: imi placeau muzica, dansul, calatoriile si chiar si astrologia…de dinainte de a ma naste!
Nu- i asa ca e senzational?


Am ales singura sa fiu femeie , am ales aceasta tara, Romania, acest oras; mi-am ales singura parintii, fratele, familia – mi-am ales singura sotul si fiica ( si poate cu alegerea m-am oprit aici!).
Deci mi-am ales singura modul si nivelul de viata pe care il duc. Mi-am ales singura sufletele – pereche cu care sa vin in contact in aceasta viata!


Ok. Dar de ce?
De ce am ales sa ma nasc aici si nu in Las Vegas, sa fiu o stea de cinema, un sablon pentru epoca noastra si cu un cont generos, sa fiu inconjurata numai de persoane celebre?
Sigur ca as fi putut sa fi ales sa ma nasc intr-un trib de Massai ( Africa), sa nu stiu ce inseamna curent electric sau macar o un fier de calcat; sa fiu a nu stiu cat-a sotie a unui massai si sa merg la vanatoare de animale. Poate ca am trait deja aici.
Poate am avut si acea viata de celebritate, am trait in acel mod de invidiat, am avut acele lucruri superbe…pe care acum AM ALES sa nu le mai am.
De ce am ales asa?


Poate pentru ca am o Karma de rezolvat in “zona” impreuna cu acesti oameni din viata mea.
Exista un scop…si aceste este Karma fiecaruia dintre noi.


Cat timp am asteptat de la ultima viata si pana la aceasta…nimeni nu poate spune precis!


Insa, in tot acest timp am cautat sa imi aleg “coordonatele” potrivite aparitiei mele, elemente care sa ma ajute sa imi duc la indeplinire karma ramasa nerezolvata.
A trebuit sa ma intorc sa termin ce am inceput sau sa corectez ceea ce am facut gresit intr-o alta viata, si nu neaparat in ultima…
Poate mult din Karma mea o trec dintr-o viata in alta fara sa “ma achit “ de acea datorie. Si viata dupa viata imi va apasa mai mult asupra umerilor si nu imi permite sa ma dezvolt , sa imi desfasor viata cum doresc; imi blocheaza evolutia mea personala.


Dar am inteles ca nu imi pot achita singura o Karma.
Asa ca ca mi-am cautat sufletele cu care sa fac pereche in toate domeniile din aceasa viata.


De dinainte de a ma naste am incheiat “acorduri ” cu alte persoane ca “drumurile “noastre sa se intersecteze, sa fim din nou impreuna si sa “ incheiem ceea ce ne-am propus fiecare.”
Sa ne ajutam reciproc in realizarea Karmei personale inseamna ca fiecare suntem importanti pentru celalalt, fara de care nu am putea sa savarsim acel act din destin.


Dar pentru care motiv un suflet incheie acord cu un altul sa se reincarneze ?


Motivele sunt multiple, insa cele principale ar fi acestea…
Pentru ca are o datorie proprie neachiatata;
Pentru a indrepta un rau;
Pentu a li se plati o datorie;
Pentru a invata o lectie
Pentru a duce ceva neterminat la bun sfarsit
Pentru a ajuta pe altcineva sa isi indeplineasca karma sa
Din dragoste


…Si sosim in  viata, fiecare suflet, pe rand, unul mai devreme decat altul…


Primele intalniri cu suflete pereche sunt din mediul familiei, cu mama si tata, fratii si surorile; motivul pentru care incepem viata langa ei este ca ne vor ajuta ( sau vom fi noi cei care ii vom ajuta) sa invatam primele lectii de viata.
 Vom trai momente pe care nu le vom uita niciodata, bune sau rele, care se vor adauga in contul experientei noastre.
Fata de ei putem simti o mare prietenie sau… respingere.


Cati dintre noi nu simtim o legatura inexplicabila cu un unchi sau matusa, un var sau vreunul din bunici!


Sau cati dintre noi ne dam seama ca nu suntem in “ aceeasi liga” cu vreun frate sau parinte, oricat ne-am straduit!


Trebuie sa privim dincolo de incarnarea prezenta, la lucruri care au ramas nerezolvate; daca ne-am reintalnit si acum sa ne ajutam sa ne implinim karma, trebuie sa stim care este aceasta! 
Si sa lasam apoi vietile noastre sa continue armonios!


Apoi, in decursul vietii, intalnim persoane noi…nimic intamplator, totusi!


Dar nu cu toate persoanele de pe strada avem ceva in comun.
 Poate nu in viata acesta.
 Daca ni se pare ca printre trecatori intalnim pe cineva cunoscut, poate ne amintiteste de cineva din trecut, dar care in viata aceasta nu va mai juca un rol atat de important. 
 O eventuala relatie cu acea persoana nu ar ajuta evolutiei noastre de acum.
Intr-o alta, cu siguranta!


Cati suntem cei carora li s-a intamplat sa placa pe cineva din primul moment, sa legam relatii intense si inexplicabile din prima secunda; relatii de prietenie sau iubire.


 Sau efectiv , se intampla sa avem reactii negative fata de cineva ori de cate ori ne intalnim, fara sa ne fi avut nici un contact.


Este adevarat…stim imediat ce tip de  legatura, relatie, am avut  cu acea persoana; alteori, este nevoie de mai mult, de mai multe “lectii” .


Uneori intram in relatii care ne fac rau, in care nu ne regasim desi constientizam ca ne aduc suferinta…si totusi este ceva ce ne facem sa ramanem acolo, sa luptam pentru ceva.


Acolo este o karma…cineva, fata de cineva are de dus la indeplinire o sarcina!
 Si oadata completata…persoana este libera sa isi continue drumul ales!




Uneori ALEGEM sa ne reintoarcem intr-un trup diform, malformat, incomod.


 De ce oare suntem atat de altruisti sa ne sacrificam? 
 Grea intrebare !


Dar poate nu suntem noi, care ne-am intors in acel trup, cei care trebuie sa invete o lectie; ci altcineva din viata noastra! 
Misiunea noastra este sa ii ajutam sa evolueze!


Cate persoane in fata uneia semenea incercari de viata nu se transforma, schimbandu-si radical si in bine modul de a fi, isi schimba prioritatile! Infiinteaza fundatii de intrajutorare, isi dedica viata intreaga celorlalti…si asta numai pentru ca, la un moment dat , in viata lor a A ALES cineva sa apara sa le deschida un drum catre Karma personala.


Alteori  apare cineva care DECIDE… sa nu ne ramana pentru mult timp laturi(  si sa ne paraseasca , intr-o forma sau alta!)
 De fapt, ” acordul” a fost unilateral incheiat  “inainte “, de catre amandoua sufeletele.


Dar pentru care motiv sa fi acceptat pe cineva  care sa ne parasaesca apoi si prin  asta sa permitem sa ne aduca suferinta?


Vine in viata noastra, ne invata sa iubim, ne atasam unul de altul…si pleca lasand in urma un  adevarat “cutremur “!


Pentru care motiv il pierdem?


Ce a ramas nerezolvat? 
Poate motivul este sa invatam sa apreciem, sa discernem, sa crestem spiritual, sa ne maturizam. Si lectia poate fi cu atat mai profunda cu cat “durerea” despartirii de acel suflet este mai mare!


Putem sa ne gasim singuri explicatia carui fapt un suflet pereche ( fiu, sot, parinte, prieten) A ALES sa nu traiasca o viata intreaga langa noi sau…uneori prea putin timp alaturi de noi!


Si-a indeplinit misiunea in aceasta viata? 
Se pare ca ar fi un raspuns.


Intoate aceste cazuri este ceva la mijloc…ceea ce numim  scurt:  KARMA.


Inainte de toate…toti achitam datori karmice in fiecare zi si trebuie sa constientizam asta.
KARMA inseamna o lege universala: cauza –efect. 
 Orice facem, bun sau rau, va avea un ecou la fel. 
 Primim ceea ce oferim, uneori chiar si in aceasta viata. 
Sunt lectii pe care trebuie sa le invatam, O karma poate sa fie buna sau rea, pozitiva sau negativa.


Asadar:  investeste in alegerile tale, caci ele vor conta peste ani!




Dar, totusi, Karma are legatura cu predestinarea?


Eu cred ca nu, atata timp cat sustin teoria ca ne alegem singuri destinul, ca avem un liber arbitru de care ne folosim dinainte sa aparem in aceasta incarnare.
Este numai o consecinta a unei actiuni, si chiar daca poate imbraca forma unei pedepse – este totusi benefica pentru ca este un pas catre evolutia noastra .


Si este tot alegerea noastra sa ne indeplinim Karma de zi cu zi, sau nu!

http://astropunct.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

